Norby Telekomi juht Oleg Švaikovski sõnul
on Eesti Energia internetiteenuse Kõu kvaliteedi tagamine energiafirmale tõsine
väljakutse.
Aripaev.ee online-intervjuul küsis lugeja Švaikovskilt, millal saavutab Kõu piisava kvaliteedi, mis ei sõltuks kasutajate arvust.
Švaikovski vastas: "Sedamööda, kuidas Kõu kasutajate arv kasvab ja igale kasutajale eraldatav võrguressurss väheneb, lisab Eesti Energia kindlasti tugijaamu juurde, et mahtusid kasvatada. Ja sel hetkel muutub Kõu kui tehnoloogia suurim eelis ka tema suurimaks miinuseks. Kuna 450 MHz sagedusel raadiointernet levib väga hästi ja kaugele (kuni 50 km tugijaamast), hakkavad tihedamalt paigutatud tugijaamad üksteist segama ning omakorda tekitama häireid teenuse kättesaadavuses."
See on Švaikovski sõnul Eesti Energia tehnilisele meeskonnale paras väljakutse. "Ma usun sellesse, et need inimesed, keda mina sealt tean, on piisavalt head spetsialistid, et nad saavad selle väljakutsega hakkama," lisas ta.
Norby ei ole Švaikovski ütluste kohaselt praeguseks Kõu tõttu märkimisväärselt kliente kaotanud. "Täpselt 9 klienti, kellest kaks on juba avaldanud soovi meie juurde tagasi tulla," märkis ta.
Loe täispikka intervjuud
siit.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Suurte sammudega sel aastal kinnisvaraturule sisenenud Tartu juurtega Livida sai alguse lihtsast ideest muuta kodu soetamise protsess paremaks. Läbimõeldud kodu ostmise kogemus pakub premium-klassi teenust nii neile, kes eelistavad leida oma unistuste kodu kerge vaevaga, kui ka neile, kelle jaoks on oluline kogu kodu detailideni lahti mõtestada.