Pärast avastust, et kolmandik Skype’i
klientidest kasutab suhtlustarkvara tööasjus, võttis Eesti taustaga firma
tähelepanu alla just äriklientide juurdevõitmise, kirjutas postimees.ee.
Skype’i hinnangul kasutab tasuta või odavaid internetis peetavaid kõnesid lubavat teenust umbes 220 miljonit inimest maailmas, firma korraldatud uuringu järgi võib neist ligikaudu 30 protsenti pidada pigem äri- kui erakasutajaiks.
Firma kavatseb seetõttu terve aasta vältel tegeleda ärikasutajate juurdevõitmisega, selleks loodi näiteks mõne kuu eest suhtlustarkvara ettevõtetele mõeldud versioon Skype for Business.
«See on ärikasutajale mõeldud tarkvara, mis on erakasutaja omast paindlikum – et ettevõtetes on rohkem tundlikku infot, saab seal kontrollida, mis võimalusi töötajad kasutada saavad, näiteks võib failide saatmise võimaluse kinni keerata, samuti saab tavatelefonidele helistamiseks mõeldud krediiti hallata tsentraalselt,» kinnitas Skype’i kõneisik Villu Arak.
Välismeedia andmeil on Skype’i äriklientidest 95 protsenti nimetanud Skype’i kasutamise peapõhjuseks kokkuhoidu sidekuludelt.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.