Euroopa Liit, sealhulgas Eesti, on seadnud eesmärgiks saada 2050. aastaks kliimaneutraalseks, kuid elektriautode müük Eestis on hakanud viimastel kuudel pidurduma.
Hetkel räägime Eesti puhul veidi enam kui 6000 registreeritud elektriautost autoregistris. Vajame järgmist sammu, mis tagaks magalarajoonides elektrifitseeritud sõidukitele üleminekuks vajaliku laadimistaristu. See pole aga võimalik ilma riigi ja kohalike omavalitsuste selge toeta, kirjutab SEB pressiteates panga liisingujuht Rein Karofeld.
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.