• 05.01.15, 15:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas valida firmasisest e-suhtluskanalit?

Äripäev kirjutab, et ettevõtted pole moodsaid firmasisese suhtluse kanaleid veel omaks võtnud.
Siin kolm soovitust, kuidas valida firmasisest suhtluskanalit:
1. Suhtluse viis. Millist ette võttesisest suhtlust vajatakse – kas töötajate omavahelisest suhtlusest peavad märgid maha jääma ehk kas töötajate omavaheline suhtlus peab olema kuidagi kirjalikult dokumenteeritav?. Tundliku info all peetakse silmas ettevõtte majandusinfot ja isikuandmeid. Sellistel puhkudel olemasolevaid IT-süsteeme ei soovitata, parem
2. Info tundlikkus
oleks üles ehitada uus suhtluskanal.
3. Töö iseloom. See tuleb määratleda suhtluskanali valikul, eri valdkonna ettevõtted vajavad ka erinevaid lahendusi. Näiteks suurem kliendibaas nõuab kontaktihaldust;
agentuurid, kes jagavad suuremaid faile, vajavad pilvefaili lahendusi jne. Igale konkreetsele vajadusele on erinevaid lahendusi.
ALLIKAS: IThaldus.ee OÜ IT-spetsialist Priit Linnumäe ja Eesti telekomi ärijuhtimise
valdkonna juht Silver Siniavski
Mis on mis? Valik elektroonilisi suhtlusvõimalusiSkype. Tasuta tarkvara, mis võimaldab tasuta tekstisuhtlust ning video- ning tavakõnesid kasutajatega. Üsnagi eelistatud.
Fleep. Võimaldab vestlusesse kaasata ka mittekasutajaid (vestluses saab osaleda e-posti abil), erinevalt Skype’ist parem sünkroniseeritus erinevate seadmete vahel.Miinustena tuuakse välja rakenduse iOS-versiooni mõningased viperused. Otsing ei tööta.Suhtlus.ee. Tegu on keskkonnaga, kus töötamine e-posti ja telefoni kõnedega on seotudkliendi halduse ja sotsiaalmeediaga. Koondab kõik suhtlemiseks vajaliku eelkõige väikeettevõtja huve silmas pidades: e-posti kontod, kontaktid, telefoni sidumine ja kõnelogid ning märkmed. Lihtsalt saab silma peal hoida kõikidel enda või kolleegi saadetud e-kirjadel, samuti saabunud e-kirjadel.
Hea vidin on märkmete tegemise võimalus kõne ajal: nii näed järgmisel korral kliendiga suheldes, millest eelmisel korral räägitud sai. Iga töötaja saab ise otsustada, missuguseid suhtlusvooge või kontakte töökaaslastega jagada või privaatsena hoida. Firmasiseseks suhtluseks mõeldud programm, mis võimaldab hoida kõik asjad ühes kohas. Saab kasutada integratsioonifunktsiooni ehk ühendada teiste võimalustega nagu Google Drive ja Dropbox, kasutada kalendersüsteemi jpm.. Kasutab enam kui 200 000 ettevõtet üle kogu maailma. Kasutab sarnaselt Asanaga integreeritud võimalusi, näiteks saab kasutada Microsofti teenuseid.
Asana.
Yammer

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.15, 11:59
Riigikohus: KOV ei saa enam ise määrata prügiveo teenustasu hinda
Omavalitsusüksus või selle volitatud MTÜ jäätmeveoteenuse vahendajana enam määrata jäätmekäitluse teenustasu hinda. 
Uudised
  • 06.01.15, 10:04
Kas meediaäris renditakse või omatakse büroopinda?
Aastalõpu intervjuu Äripäeva peadirektor Igor Rõtoviga tegi konkurent Hans H. Luik. Selles vestluses arutasid nad ka teemal, kas meediaäris tasub büroopinda rentida või omada.
Uudised
  • 16.01.15, 14:58
G4S kasutab andmete ja info liigutamiseks dubleeritud sidet
Turvafirma G4S vastas haldusuudised.ee uuringule, kuidas valida firmasisest e-suhtluskanalit.
Uudised
  • 06.01.15, 11:30
Hooldusfirma ISS viis info liikumise üle nutitelefonidesse 
Hooldusfirma ISS tehnilise teenistuse juhi Timo Kallase sõnul on nende firmas info liikumine tellimustööde haldamisel üle viidud nutitelefonidesse. 
  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.24, 13:54
Puuraukudega maaküte on hea lahendus nii renoveeritavale korterelamule, mõisale kui ka kirikule
Kui eramajade omanikud on üsna teadlikud puuraukudega maakütte eeliste suhtes, siis kortermajade elanike ning ühistuliikmete seas võib veel kohata kahtlevat seisukohta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele