Tallinki kommunikatsiooni juhi Luulea Lääne
sõnul on kodulehe puhul kõige olulisem loogiline ja selge ülesehitus.
"Uue korporatiivkodulehe www.tallink.com väljatöötamisel võtsime arvesse nii Euroopa kui maailma standardeid, mis kajastavad ootusi just börsifirmade kodulehtede suhtes," kommenteeris kodulehe projektijuht Luulea Lääne uudist, et Hallvarsson Halvarssoni hindas nende veebi Eesti parimaks.
"Otseselt ühegi konkreetse firma kodulehest eeskuju ei võetud, kuid kindlasti saime siit-sealt täiendavat inspiratsiooni juba olemasolevatele mõtetele – kuidas teha ja kuidas mitte. Kõige olulisem oli loogiline ja selge ülesehitus, seda nii sisulises kui tehnilises mõttes. Kasutaksin siinkohal võimalust tänada meie tiimi hea töö eest," lisas ta.
"Suurematest arendusplaanidest on nii värske kodulehe puhul veel vara rääkida. Kindlasti jälgitakse kodulehe arendamisel ka edaspidi kahte primaarset suunda: hea varustatus sihtrühmadele vajaliku infoga ning kasutajasõbralikkus," lubas Lääne.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Suurte sammudega sel aastal kinnisvaraturule sisenenud Tartu juurtega Livida sai alguse lihtsast ideest muuta kodu soetamise protsess paremaks. Läbimõeldud kodu ostmise kogemus pakub premium-klassi teenust nii neile, kes eelistavad leida oma unistuste kodu kerge vaevaga, kui ka neile, kelle jaoks on oluline kogu kodu detailideni lahti mõtestada.