Täna tõrkunud vastavatud Tele2 kodulehel
asuv iseteenindussüsteem toimib taas probleemideta.
Esinenud tõrgete kohta ütles Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema, et saidi suurele mahule vaatamata otsustas ettevõte lehe klientidele avada ja pani esiküljele ka üleskutse, milles paluti klientide mõistvat suhtumist iseteeninduse kasutamisel esineda võivatesse probleemidesse ja tagasisidet, kui tõrkeid märgatakse.
"Uuendame nii Tele2 kodulehte kui ka iseteenindust ja selle käigus muutub koduleht ja iseteenindus kasutajatele lihtsamaks, selgemaks ja mugavamaks," ütles Seema.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvaraarendusettevõte Avalon ehitab Tartu mnt 44 aadressile LEED sertifikaadi nõuetele vastavat äripindadega korterelamut. Selle teeb tähelepanuväärseks asjaolu, et Avalon on üks esimesi arendajaid, kes korterhoonele kvaliteedisertifikaati taotleb.