Kinnisvaraarendaja Arco Vara avalikustas oma uue brändiidentiteedi, mille keskmes on pühendumus kaasaegsete ja jätkusuutlike kodude loomisele.
Arco Vara juht Kristina Mustonen selgitas, et brändi uuendamine oli vajalik selleks, et viia arendaja visuaalne ja strateegiline identiteet kooskõlla ettevõtte arengu ja kasvavate ambitsioonidega. „Brändi muutmise eesmärk on tugevdada Arco Vara turupositsiooni ja mainet,” ütles Mustonen. Ta usub, et värskendunud identiteet soodustab tugevamat klientide lojaalsust, toetab rahvusvahelist laienemist ja tugevdab Arco Vara positsiooni valitud tööandjana oma valdkonnas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevadkoristuse traditsioon ulatub sajandite taha. Enne moodsaid kütte- ja ventilatsioonisüsteeme oli kevad ainus võimalus puhastada kodu talvel kogunenud tolmust ja tahmast. Paljudes kultuurides sümboliseerib suurpuhastus ka uut algust ja värsket peatükki.