Porto Franco kasutab rentnikele maja tutvustamisel innovaatilisi lahendusi. „Meie maja on keeruline ja nüanssiderohke, klient peab aru saama, kuhu ta tuleb,“ kinnitavad Porto Franco tegevjuht ja juhatuse liige Rauno Teder ning müügi- ja turundusdirektor Enno Heinla.
„Meil on olemas traditsioonilised turundusmaterjalid – trükised, põhjalik koduleht. Kuid kasutame ka 3D joonistega virtuaal reaalsuse (VR) prille, millega teeme klientidele presentatsiooni ja nad näevad 360 kraadist pilti keskuse seest,“ tutvustab Heinla kaasaegseid presentatsioonivõimalusi.
Teder lisab, et nii saab potentsiaalne klient kiiremini otsuse teha, kas pakkumine teda huvitab või mitte. „VR kaudu näeb klient visuaalset pilti keskusest. Positsioneerime tema soovid, vajadused ning siis teeme pakkumise.,“ selgitas Porto Franco tegevjuht ja juhatuse liige Rauno Teder
3D joonis ja mudel uueneb pidevalt. Heinla sõnul on büroo puhul väga oluline kliendile selgeks teha, millisesse keskkonda ta tule ja seda virtuaalne kohalviibimine ka annab.
„Meie maja ei ole nii lihtne, kui tornmaja, kus võetakse korrus haaval ette. Siis meil on täna loodud põhjalik materjal ning saab võtta slaid haaval ja kliendile kõike seda selgitada,“ lisab Teder.
Praeguseks on Kaubanduspindadest siduvate lepingutega kaetud umbes 60%, koos kokkulepetega 75%. Büroopindade osas on lepingud olemas 40%-il.
Porto Franco olulisemad üürnikud on Prisma, Citybox hotell. Büroopindadele tulevad reklaamibüroo Zavod BBDO, advokaadibüroo Sorainen.
Loe pikka ja põhjalikku intervjuud Porto Franco arengust ja tulevikuplaanidest
Äripäeva kaubandusuudiste veebist.Seotud lood
Kui eramajade omanikud on üsna teadlikud puuraukudega maakütte eeliste suhtes, siis kortermajade elanike ning ühistuliikmete seas võib veel kohata kahtlevat seisukohta.