Elisa hoiatab oma kliente sotsiaalvõrgustikus Facebook leviva tasulise perioodilise teenuse eest, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib enda mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina.
Facebookis on tänasest üleval Elisa, EMT ja Tele2 kliente eksitav reklaam, kus püütakse jätta muljet, et tegemist on operaatorite reklaamkampaaniaga ning kutsutakse kliente üles tellima oma mobiiltelefoni tasuta helin. „See teenus on kliente selgelt eksitav, sest reklaamitakse tasuta helinat, kuid liitudes saab klient endale polühelina perioodilise teenuse, mis maksab talle 3,20 eurot nädalas,“ ütles Elisa tootejuht Maksim Maškin.
Antud reklaam rikub selgelt tarbijakaitseameti poolt koostatud, käesoleva aasta 15. märtsil avalikustatud „Mobiilsete perioodiliste sisuteenuste pakkumise juhendit“.
Elisa on kinnitanud, et kavatseb juhendit järgida ning nõuda selle täitmist ka oma koostööpartneritelt, kes pakuvad sisuteenuseid. „Elisa tahab, et peroodiliste sisuteenuste mängureeglid oleksid kliendile selged ja arusaadavad ning sisuteenuse tellimisel saaks klient täpselt aru, millega ta liitub. Antud juhul klienti eksitatakse nii teenuse sisu kui ka teenuse pakkuja osas. Kliendile püütakse jätta muljet, et teenuse pakkuja on Elisa, EMT või Tele2,“ tõdes Maksim Maškin.
Elisa pöördus koheselt ka teenust vahendava Ericsson IPX poole nõudega, et eksitava sisuga reklaam viidaks kooskõlla tarbijakaitseameti juhendiga või eemaldataks Facebookist. Samuti edastas Elisa teabe juhendi rikkumise kohta tarbijakaitseametile.
Kliente eksitav reklaam Facebookis
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.