Elukindlustusseltsi Seesam Life Insurance
SE uus omanik on Kesk- ja Ida-Euroopa juhtivaid kindlustuskontserne, börsil
noteeritud Vienna Insurance Group. Kaubamärki Seesam jääb edasi kasutama
varakindlustusselts.
Seesam Life Insurance'i muutumine Compensaks peegeldab omanikumuutust, kommenteeris Compensa juhatuse esimees Olga Reznik. "Vienna Insurance Group tegutseb kokku 23 riigis, iga aasta kogub makseid kaheksa miljardit eurot. Omanikuvahetus ise toimus juba möödunud aastal," ütles ta.
Reznik lisas, et nimemuutuse eesmärk on rõhutada kaht olulist sisulist muutust: seltsil on nüüd kõrge rahvusvaheline reiting ning läbi Vienna Insurance Group'i saab pakkuda suuremat valikut kindlustustooteid, mis muidu ei oleks siinsetel väikestel turgudel võimalik. "Nende argumentidega on eesmärk kasvatada oluliselt oma turuosa Eestis," sõnas Reznik. 2008. aastal kogus kindlustusselts 272 miljonit krooni kindlustusmakseid, hallates Balti riikides kokku 55 000 kliendi lepinguid.
"Üldine keeruline majandusolukord arvatavasti mõjutab kõiki müügiga tegelevaid ettevõtteid, eriti rahandussektoris. Compensa püüab juba praegu
rakendada rohkem erinevaid kanaleid ja müügimeetodeid tulemuste kasvatamiseks," ütles Reznik.
Elukindlustus on tema sõnul keeruline valdkond ja vajalik on aktiivne teavitustöö. "Harukontorite juurdeloomine on neist üheks võimaluseks. Hetkel konkreetselt moodustame uusi harukontoreid oma Leedu filiaali juures," rääkis ta turuosa kasvatamise plaanidest. Samas kulude kärpimise kava on käivitatud juba varem, märkis Reznik.
Ta lisas, et Compensa peab oluliseks töötajate järjekindlat kvalifikatsiooni tõstmist, et suuta paremini ja põhjalikumalt vastata klientide küsimustele elukindlustuse kohta. "Inimeste huvi elukindlustuses on muutunud viimastel aastatel oluliselt ja küsimused nõuavad suuri professionaalseid teadmisi. Seega peame kõige olulisemaks tulemuste kasvatamisel iga inimese teadmiste kasvatamist ja asjakohast nõustamist otsuste tegemisel," rääkis Reznik.
"Oleme üks neist vähestest kindlustusseltsidest, mis jätkuvalt pakub garanteeritud intressiga kogumiskindlustustooteid. Hetkel valmistame ette oma pensionikindlustustooteid kohustusliku kogumispensioni ehk siis II pensionisamba väljamaksete tegemiseks," sõnas Reznik.
Compensal pole juhatuse esimehe sõnul ülesannet mõnest konkreetsest konkurendist mööduda, põhiülesandeks on elukindlustustoodete pakkumine ja professionaalne nõustamine. "Vaadates üldisi tulemusi, siis hetke müügimahtude järgi Compensa turuosa suuruseks Eestis on 10% ja see on heaks lähtekohaks edasiseks kasvuks," ütles Reznik.
Varakindlustuse turul tegutsev Seesam Rahvusvaheline Kindlustuse AS jätkab tegevust senise nimega. Seesami turundusjuhi Tiia Pröömi sõnul jätkavad nad Eestis tugeva ja tuntud Seesami kaubamärgi kasutamist. Vastavalt turu-uuringutele on Seesami tuntus 15-74aastaste elanike hulgas 53%, märkis Prööm. "Seesam eristub teistest kindlustusfirmade brändidest paljude jaoks just sõbralikkuse ja avatud suhtlusmaneeri poolest," lisas ta.
Seesam kogus eelmisel aastal kindlustusmakseid 495,9 miljonit krooni ning maksis hüvitisi 317,6 miljonit krooni. Seesami finantsvarad suurenesid 2008. aastal võrreldes eelneva majandusaastaga 61 miljoni krooni võrra.
Seesam Rahvusvaheline Kindlustuse AS on 1991. aastal asutatud universaalne varakindlustusselts, mis alates 2005. aastast kuulub Soome OP-Pohjola rühma koosseisu.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.