Ettevõtte digitelevisiooni klientide arv
kerkis mullu 43%. Praegu kasutab seda 86 900 peret.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul veedab Eesti elanik iga päev teleri ees keskmiselt neli tundi.
"Selle asemel, et jälgida etteantud programmi, kasutavad inimesed üha enam internetipõhise televisiooni lisateenuseid nagu videolaenutus, mängud ning üsna pea ka ajanihkega saadete vaatamine," selgitas Reiljan.
Tema sõnul investeeris ettevõte digitelevisiooni, interneti püsiühenduste kättesaadavuse suurendamisse ja võrguarengusse mullu 423 miljonit krooni.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.