Ergo Kindlustuse juhatuse liige Sergei
Vahnitski märkis, et liikluskindlustuse hindade tõstmine 2008.aastal oli
loomulikuks reaktsiooniks 2007. aasta liikluskindlustuse hiigelkahjumile, mis
oli 145 miljonit krooni. "
"Sellest kahjumist tulenevalt korrigeerisid paljud seltsid oma hindu," märkis Vahnitski ja lisas, et ERGO tugineb hinnakujundamisel eeskätt seltsi kahjustatistikale, mitte LKFi analüüsile.
"Praeguste trendide analüüs peaks kevadel valmima ning sellest selgub vajadus hinnakorrektsiooniks," kommenteeris Vahnitski 2009. aasta liikluskindlustuse hinnamuutusi.
"Oleme eelmisest aastast alates rakendanud ka liikluskindlustuses sõidukipõhist hinda, arvestades tarifitseerimisel konkreetse auto mudeli-margi kahjustatistikat," rääkis juhatuse liige ja lisas, et sellest tulenevalt võib öelda ette üldtrendi: nendel mudelitel-markidel, mis sattusid eelmisel aastal enam liiklusõnnetustesse, tariif tõuseb, samas kui väiksema kahjustatistikaga mudelitel langeb. Tema sõnul keskmisi muutusi on vara ennustada. "Kuid ka meile teeks hea meelt, kui liikluskultuuri paranemine jätkuks, siis saaks seda ka hindades kajastada," selgitas Vahnitski.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.