Täna sõlmivad Riigi Kinnisvara AS ja
Koidula raudteepiirijaama esimese ehitushanke võitnud konsortsiumi esindaja
peatöövõtulepingu, mille raames pannakse alus kümne rööpapaariga piirijaama ning
seda ümbritseva infrastruktuurikompleksi rajamiseks.
RKAS avalikustab hanke võitjate nimed täna kell 2.
Piirijaama ehitustööde riigihankel osales 21 ettevõtet, kes omavahel erineva suurusega konsortsiume moodustades esitasid kuus ühispakkumust, teatas RKAS.
Esimese ehitushanke mahtu kuuluvad: mullete ja süvendite rajamine (mullatööde maht ligikaudu 1,8 miljonit kuupmeetrit), sildade ehitus (4 uut silda, 3 silla remont), truupide ehitus, teede ja platside ehitus (sh. ligikaudu 5 kilomeetrit uut maanteed), elektrivarustuse väljaehitamine (sh. 4 alajaama, kesk- ja madalpingevõrgud), välisvalgustuse väljaehitamine, veevarustuse väljaehitamine (sh. puurkaev-pumbamaja, tuletõrjevee pumpla), drenaaži, kanalisatsiooni ja puhastusseadmete väljaehitamine.
Raudteejaam ehitatakse olemasoleva Valga-Petseri peatee ümber ning ühendatakse Tartu-Petseri liiniga 4 kilomeeteri pikkuse uue raudteeliini abil. Jaama territooriumile ehitatakse kolm suuremat hoonet: jaamahoone, tolli laohoone ning vagunite remondihoone.
Tänaseks on sõlmitud kõik olulised lepingud ja kokkulepped RKASi, Eesti Raudtee ja Eesti Vabariigi vahel projekti rahastamiseks ja korraldamiseks. Kõik piirijaama rajamiseks vajalikud kinnistud on tänaseks RKASi omandis, lõppenud on metsa raadamise tööd ehitusplatsi ettevalmistamiseks.
Põlvamaal Värska ja Orava vallas asuva Koidula raudteepiirijaama arendusala suurus on ligi 92 hektarit, tegemist on Eesti ühe suurima infrastruktuurikompleksi rajamisega.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.