"Rail Balticu terminal saab olema nutikas, nullenergiakasutusega hoone. Saab olema otseühendus terminali ja lennujaama vahel," kirjeldas tulevast rongijaama Rail Balticu Eesti juht Tõnu Grünberg.
Rail Balticu Eesti juht Tõnu Grünberg. Foto: Raul Mee
Grünberg tegi Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis kompaktse ülevaate sellest, mis on plaanid ja milline hakkab kõik välja nägema. "Tellitud projektid on valmis. Muu hulgas võiks töövõtjad olla kõik siit Eestist," rääkis ta.
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.