• 14.11.24, 16:15

QR-kood teeb haldusteenuse tõhusamaks ja kiiremaks

Kliendid ootavad aina enam digitaalset ja operatiivset suhtlust, kus teavituste ja päringute edastamine toimub võimalikult mugavalt. Seetõttu tuleb kinnisvarahaldurite töös leida tasakaal objektikülastuste, kliendikohtumiste ja kontoritöö vahel, kirjutab Stell Eesti AS Kinnisvarahalduse ärisuunajuht Merike Kivisild.
Stell Eesti AS Kinnisvarahalduse ärisuunajuht Merike Kivisild jagab tehnilise uuenduse kogemusi (Foto: Stell Eesti).
  • Stell Eesti AS Kinnisvarahalduse ärisuunajuht Merike Kivisild jagab tehnilise uuenduse kogemusi (Foto: Stell Eesti).
Tänapäeva kiiresti arenevas ja pidevalt muutuvas ühiskonnas on oluline, et kinnisvarahaldur suudaks oma tööprotsessidega ajaga kaasas käia. Haldusvaldkonnas seisame pidevalt silmitsi väljakutsega tagada, et kinnisvarahaldur suudaks hallata oma portfelli maksimaalse efektiivsusega, pakkudes seejuures klientidele kvaliteetset teenust. Kliendi ootused teenuspakkujale on kõrged ning innovaatilised lahendused muutuvad üha olulisemaks, et pakkuda kaasaegset ja tõhusat kinnisvarahaldust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 08:00
Ehitusekspertiisi ja järelevalve teostamine säästab aega, närve ja rahakotti
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele