Sujuv kinnisvarahaldus ehk 3 soovitust arendajale, kliendile ja töötajale
Haldusteenus uueneb pidevalt, ilma selleta ei kipu enam toimima ükski ärihoone - see trend süveneb. Samas see teenus ise eeldab pühendumust ja tööd, et kliendi eesmärke täita ja saavutada parim tulemus.
Peamine väljakutse seisneb selles, kuidas haldusteenus oleks õiglaselt väärtustatud, rõhutab Forus Expert äriliini juht Alex Roost. Foto: Raul Mee
Forus Expert äriliini juht Alex Roost; vastates neljale küsimusele, analüüsib olukorda kinnisvarahalduses ja näitab, milleks tuleb olla valmis kõigil osapooltel.
Ärikinnisvaraturul suured tehingud juba toimuvad, samas - nagu alati - üksikud. Suurtest tehingutest hoopis olulisem on üldine tehingute arv ja siin on oodata muutusi.
Tavapärastest tehingutest erinevad suurtehingud turgu liikuma ei pane; täna on Eesti turul ESG-teadlikkus veel suhteliselt madal, märgib RE Kinnisvara juhatuse liige ja vanempartner Monica Meldo.
Majaelanik peab tundma, et temast ja tema kodust hoolitakse. Kui seda tunnet ei teki, siis on koostöö kiire lõppema. Tööd peavad iseenesest mõistetavalt igal juhul korralikult tehtud olema, kirjutab Pindi Kinnisvarahalduse tegevjuht Ronald Tõnisson.
Üürikinnisvara haldamist automatiseeriv Eesti idufirma Bidrento valiti Euroopa Top 50 kinnisvara tehnoloogia ettevõtte sekka. 50 parimat kutsutakse septembris poolfinaali ja finaali.
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.