• 30.05.17, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas sinu ärikinnisvaral on juba turundusplaan?

Ärikinnisvaraturg on pakkumistest paks ning klientide leidmiseks on üha rohkem vaja selget turundusplaani, kirjutas Uus Maa Kinnisvarabüroo äripindade maakler Alexey Yavnashan ettevõtte blogis.
Alexey Yavnashan
  • Alexey Yavnashan Foto: Mарина Xодус лицензированный маклер Uus Maa Kinnisvarabüroo
Alljärgnevalt jagab Yavnashan olulisemaid meetodeid, mida ta maaklerina oma igapäevatöös kasutab.
Ettevalmistus
Turunduse planeerimisel tuleb esitada järgmised küsimused:
– Kes on sihtgrupp? Analüüsige ettevõtteid, millele tahate objekti müüa või üürile anda.
– Milline on eelarve ja kuidas see jaguneb erinevate turundustegevuste vahel?
– Kes on sinu konkurendid ja kuidas nad turundavad oma kinnisvara? Mida nad pakuvad ja kuidas teie saaksite eristuda?
Mõned võimalikud lahendused:
– Investeerige kvaliteetsetesse profifotodesse või 3D piltidesse, mida saab kasutada kõikides online ja offline kanalites. Oluline on näidata kliendile objekti läbi tugeva visuaalse signaali, mis annab kinnisvarale identiteedi ja räägib oma lugu.
– Luua pakutavale objektile ainulaadne identiteet ja bränd.
– Määrata põhisõnum: mis tõstab selle objekti konkurentide seast esile?
Offline turundusplaan
Aastaid kasutatud offline turundusmeetodid on endiselt omal kohal loomaks usaldust ning häid suhteid ostjate ja üürnikega.
– Prindimaterjal: kasutage silmapaistvaid voldikuid, flaiereid ja muud turundusmaterjali, mis räägiks potentsiaalsetele klientidele hea ja informatiivse loo.
– Ekraani ja aknamärgistus: paigaldage pakutavale objektile pilkupüüdev plakat.
– Kliendipäev: korraldage objektil meeldejääv kliendipäev, mis aitab luua kontakte teiste maaklerite ja potentsiaalsete klientidega.
– Ajakirjandus: kasvatage brändi tuntust suuremates ajalehtedes ja valdkonnaga seotud ajakirjades.
– Otsepostitus: hea viis kinnisvara puudutava info viimiseks maaklerite ja potentsiaalsete huvilisteni.
Online turundusplaan
Internetis nähtav olla on kohustuslik! Aga kuidas?
– Digitaalsed brošüürid: looge tähelepanu haaravad ja loomingulised digitaalsed brošüürid, mida saab saata e-posti teel. Alati kontrollige, et neid saab allalaadida ka kodulehelt.
– Koduleht (projektileht – toim): looge professionaalne koduleht, mis võimaldab kasutajatel tutvuda olulise infoga. Üle 80% ostuhuvilisi ja üürnikke alustavad oma otsinguid internetis ning kena ja informatiivse kodulehe olemasolu on tänapäeval hädavajalik. Koduleht peab olema visuaalne, informatiivne ja kasutajasõbralik nii lauaarvuti, tahvelarvuti kui ka mobiilikasutajatele. Allalaaditavad korruseplaanid, interaktiivsed graafikud, kõrge resolutsiooniga pildid, videod ja asukohakaardid annavad konkurentsieelise.
– Kodulehe uuendused: hoia koduleht alati värskena. See tähendab, et juba müüdud ja väljaüüritud pinnad oleksid vastavalt märgitud. Hea on kuvada kodulehel ka uudiseid, et tuua välja viimased arengud.
– Kasutage kolmanda osapoole turundust: meelitage potentsiaalseid üürnikke ja ostjaid koostöös ajakirjanike, analüütikute ja blogijatega, mis võib anda efektiivset meediakajastust ja tõmmata kinnisvarale tähelepanu.
– E-posti kampaaniad: veenduge, et teie kampaaniad oleks suunatud täpselt õigele sihtgrupile. Kasutage ajakohast informatsiooni, suunates lugejad edasi oma veebilehele või müügimeeskonna juurde.
– Pressiteated: hea võimalus öelda olulist suurele ringile. Tee kindlaks, et sul on midagi öelda, mis sisaldab unikaalset, huvipakkuvat sisu. Lisa linke, mis viivad lugejat edasi sinu kinnisvara või ettevõtte kodulehele.
– Sotsiaalmeedia: suur jõud, mille seas on laialt aktsepteeritud ärikinnisvara turundustööriistad nagu Twitter, LinkedIn, Facebook ja Instagram. Neid kasutatakse, et edastada oma sõnumit erinevatele huvirühmadele, sh praegustele ja potentsiaalsetele klientidele, ajakirjanikele, blogijatele ja laiemale üldsusele.
– Reklaam meedias: ostes reklaampinda asjakohastes online-ajakirjades ja uudisteväljaannetes veenduge, et reklaam on suunatud õigele sihtrühmale ja see aitab tõsta teie kinnisvara nähtavust Google’i otsingus.
– Toimingupõhine reklaam: kasutades Google Adwordsi, LinkedIni, Instagrami ja Facebooki reklaami oma kinnisvara turundamisel, on teil hea võimalus kasvatada tuntust. Peamine eelis seda tüüpi reklaami kasutamisel on analüüsi abil mõõdetavad tulemused ja kontroll.
Mõõdetavad tulemused
– Mõõdikud: tehke kindlaks, millised on turunduskampaania edukust näitavad peamised mõõdikud.
Kolm põhilist viisi turundustegevuste mõõtmiseks:
– sissetulevate telefonikõnede või e-kirja teel saabunud päringute arv;
– konversiooni ja käibe mõõdikud (veebiliiklus, soovitud tegevuste tegijate protsent, käive);
– seotuse mõõdikud sotsiaalmeedias (meeldimised, kommentaarid, märkimised, jagamised).
Aruandlus: tulemuste põhjal aruande tegemine on ainus viis mõõta kampaania edukust ja teha järeldusi tulemuste parandamiseks. Hea stardipunkt on Google Analytics, mis on kõige tõhusam tööriist online-kanalite mõju mõõtmiseks.
Kokkuvõtteks. Korraliku ja toimiva turundusplaani tegemine on mahukas protsess, mis nõuab aega, raha ja teadmisi, kuid loetletud meetodid aitavad saavutada eesmärke ja kinnisvara kas müüa või üürile anda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 11:50
Pesa on igas mõttes kaasaegne turvakodu
Millega ja miks paistab silma Tallinna Laste Turvakeskuse uus hoone Tondil, sellest räägivad maja autorid, Kontsept Arhitektuuribüroo arhitekt/partnerid Kaidi Põder ja Margo Koppel, büroo Sirkel & Mall arhitekt Marit Aripmann ja hoone tellinud Tallinna Linnavaraameti arhitekt Katre Jõgeva.

Enimloetud

1
Uudised
  • 04.02.25, 12:37
Fausto sai Fahle 14-korruselisele büroohoonele ehitusloa
Arhitekt Margit Aule kirjeldab hoonet arhitektuursest aspektist. Ehituseks läheb sel aastal
2
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 12:25
Dubai kinnisvara turg peibutab endiselt investoreid
3
Uudised
  • 29.01.25, 06:00
Valmistu muutma hoone otstarvet või hääbu - ärikinnisvara saab uue näo
SUUR LUGU. Ärikinnisvaraturg vahetab hoogsalt käiku. Investor hoia silmad lahti
4
Uudised
  • 31.01.25, 13:20
Arendajate 4 kvartali käibemiljonäride TOP: miljoniklubi kasvas
Numbrid on kõnekad ja võrdluspilt suisa paradoksaalselt reljeefne
5
  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 08:00
Ekspert: kuidas närilistest ja olmekahjuritest lõplikult lahti saada?
6
Uudised
  • 04.02.25, 11:22
Tallinna korteritehingute hinnad on tehingustruktuuri nägu
Vaata graafikut, kuidas on tehingutestruktuur muutunud aastatel 2023-2024

Hetkel kuum

Uut arendada on ikka tore - valmides see särab ja läigib. Kuid kõik möödub. Arendaja, kas oled valmis ka hoone otstarvet muutma? Kas selle võimaluse sinna sisse üldse planeerisid?
Uudised
  • 29.01.25, 06:00
Valmistu muutma hoone otstarvet või hääbu - ärikinnisvara saab uue näo
SUUR LUGU. Ärikinnisvaraturg vahetab hoogsalt käiku. Investor hoia silmad lahti
Raha tahab tuulutamist, see paneb rattad käima.
Uudised
  • 31.01.25, 13:20
Arendajate 4 kvartali käibemiljonäride TOP: miljoniklubi kasvas
Numbrid on kõnekad ja võrdluspilt suisa paradoksaalselt reljeefne
Ärikinnisvara halduse ekspert Janek Hintsov.
Uudised
  • 30.01.25, 06:30
AI toob kinnisvarahaldusse ja -korrashoidu rea muutusi
P113 tervisemaja projekteeris arhitektuuribüroo PLUSS (Foto: Hepsor).
Uudised
  • 30.01.25, 14:41
Hepsori tervisemaja üüripinadest on vaba veel 20%
Hoone pea 4000 ruudust on väljaüüritud 80%. Vaata galeriid
SIRIN Developmenti tegevjuhi Laurynas Kuzavas vaatab tulevikku (Foto: SIRIN Development).
Uudised
  • 28.01.25, 06:00
Magus investoriamps: laopindade nõudlus alles hakkab kasvama
Kas oled valmis? Raharattad hakkavad pöörlema: kõigepealt Baltikum, sihikul on Poola
Bigbank peaökonomist Raul Eamets.
Uudised
  • 31.01.25, 11:22
Rõõmustage - intresside langetus tuleb kiirem
1,7%-1,8% tase ei ole enam kaugel.
Liveni 10,5% rohevõlakirjad noteeriti Tallinna börsil eelmise aasta mais. Pildil paremalt teine Liveni tegevjuht Andero Laur.
Börsiuudised
  • 30.01.25, 12:12
Liveni hoovõtt enne tõusu
Ootame 6. märtsil toimuvale praktilisele ja personaalsele koolitusele “Süsiniku jalajälje mõõtmine ettevõttes” inimesi, kes vastutavad kestlikkuse ja ESG, strateegia, finantside, arendus- või keskkonnateemade eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 16:32
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele