Oma uues kampaanias teeb Skype sapist nalja Twitteri ja Facebooki üle, vahendab businessinsider.com.
Eelmisel nädalal käivitas Skype USAs ja Suurbritannias turunduskampaania, mille peaeesmärk on panna meid väärtustama omavahelist otsesuhtlust. Seejuures vastandab Skype end sotsiaalvõrgustikele.
12 miljonit dollarit maksva kampaania slogan on "It's time for Skype" - on aeg kasutada Skype'i. Kuigi osa kampaanias kasutatavatest sõnumitest on üldisemat laadi - küsides näiteks, millal muutus normaalseks õnnitleda ema tema sünnipäeval kirjalikul teel -, siis teised püüavad otseselt Twitteri ja Facebooki kaudu suhtlemist naeruvääristada.
Businessinsider.com pöörab seejuures tähelepanu asjaolule, et kuigi Skype on antud kampaania raames suhtlusvõrgustike suhtes kriitiline, püütakse väljaspool seda nendega koostööd teha. Näiteks on Skype ja Facebook ühendanud oma jõud, et võimaldada Facebookis videokõnesid teha.
Samuti on Skype teatanud plaanidest luua nn humoticon - Facebooki aplikatsioon, mis aitaks kasutajatel luua nende enda näol põhinevaid emotikone.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tartu kesklinna piirile, Kastani ja Võru tänava ristmikule, kerkib silmapaistev viiekorruseline büroohoone Kastani Kolmnurk, kus on võimalus endale uus kodu leida vaid valitud Tartu ettevõtetel. Tegemist on tõelise pilgupüüdjaga, mille iga detail on põhjalikult läbi mõeldud – funktsionaalsus, mugavus ja kaasaegsus on ühendatud kolmnurkse disaini ja tumeda klaasfassaadiga.