• 06.05.15, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kinnisvara müügikampaaniad muutunud agressiivsemaks

On märgata, et kinnisvaraarendajad on tõepoolest alustanud aktiivse turundamisega.                          
Kinnisvara omanikud vähendavad oma tulu sellega, et turundavad kõvasti, kuid uusarenduste puhul on selline turundustegevus juba enne müügikuludesse arvestatud. Kuigi uusarenduste ruumeetrihind on ehitushinnast oluliselt kõrgem, sisaldab see lisaks otsestele ehituskuludele ka maa ostu, projekteerimist, müüki ja muid pikaaegsete arendustegevusega seotud kulusid. Kui ehitajad lepivad ehk 10%-lise marginaaliga, siis kinnisvaraarendajad soovivad endiselt 20%-list marginaali ning praeguste hindade juures suurele langusele ruumi ei ole.
Samal ajal haaravad kinnisvaramüüjad jõuga järelturgu, pakkudes eksklusiivlepinguga müüki antud korterite omanikele erinevaid soodustusi kohe kätte, kas spaapakettide, kaubanduskeskuste kinkekaartide või näiteks oma rahana. Varem oli nii, et kinnisvara müüki saamiseks võimaldasid kinnisvarabürood osaleda vaid teleri või muu hüve loosimises.
Kohe kätte soodustuste trend hakkas levima Ida-Virumaalt ja on nüüd jõudnud ka Tallinna. Uusi kortereid tuleb samal ajal nii palju peale, et vanematest korteritest lahtisaamiseks peab paratamatult hinda langetama. Arco Vara ei paku raha kohe kätte. Meie sõnum on, et müüme kiiresti ja spaasse või puhkusele saad sõita juba oma raha eest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ostjatele ei lähe praegused uusarenduste kampaaniad suuremat korda. Nad küsivad kinnisvaraarendajailt paremat hinda, tasuta panipaika ning parkimist hinna sees.
Näiteid kinnisvarafirmade mõnedest kampaaniatest
* Pindi kampaania http://www.pindi.ee/puhkama
* LVMi raha, millel on kujutatud firma asutaja Andres Sutt. 100-eurone LVMi raha annab 100 € soodustust maaklerteenusest ja 10-eurone 10 € soodustust hindamisteenusest.http://www.lvm.ee/lvm-kinnisvara-kingime-igale-kliendile-kodumessil-100e/
* Domus maksab vihjajale, kui tehinguni jõuab
http://www.domuskinnisvara.ee/saada-oma-vihje
* Arco Vara ja Ober-Hausi kodulehel on hindamise kampaania koostöös Swedbankiga. Kampaania sisuks on tavahinnast soodsam hindamisteenus ja kodulaen Swedbankist, http://www.arcovara.ee/swedbank; http://www.ober-haus.ee/kampaania/
Näiteid kinnisvaraarendajate mõnedest kampaaniatest

Hetkel kuum

Artikkel jätkub pärast reklaami

* Endover
* YIT kampaania - hinnas köögimööbel ja garderoobikapp – Vibu 3 ja 5
* Kampaaniaid on olnud Pärnaõue elurajoonis, Uuslinna 6, jm
* Agur Tammistu kommentaar on ajendatud kinnisvaraanalüütik Tõnu Toompargi väljaütlemisest oma turuanalüüsi reklaamimisel, et paljud kinnisvaraarendajad pakuvad ostjatele hulgi hinna- ja muid soodustusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.05.25, 15:07
Rand ja Tuulberg: kestlik ehitus ei ole enam kauge tulevik, vaid on kohal!
Tallinna külje alla kerkiv Järvekella elamurajoon on näide, kuidas konstruktiivne koostöö ja tänapäevane tehnoloogia muudavad ehitusprotsessi tõhusamaks, keskkonnasõbralikumaks ja kvaliteetsemaks. Seitsmest A-energiaklassi ridaelamust koosnev arendus valmib ehitusettevõtte Rand ja Tuulbergi ning arendaja LAAM Kinnisvara koostöös. Esmakordselt Eestis kasutatakse ehitusel 100% roheelektrit ja hooned valmivad Welementi tehases toodetud puit-elementidest.

Viimased uudised

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele