Pikk ooteaeg on kliendile ebameeldiv, kuid tihti paratamatu olukord. Üks viis, kuidas ettevõtjana situatsiooni enda kasuks pöörata, on ootesaal kujundada võimalikult mugavaks.
1. Disain
Ooteruumi disain peaks ühtima ettevõtte olemusega – logo ja brändi värvid peaksid selles ruumis olema esindatud. Vastuvõtu alal on esimene võimalus jätta külastajale hea mulje – seega peaks looma mugava ja külalislahke atmosfääri. Kui võimalik, siis sõbraliku keskkonna loomiseks on ideaalne päevavalgusele avatus ning erksa kunstliku valgustuse asendamine pehme kaudse valgusallikaga nagu seina-või põrandalambid. Värvivalik on tugevalt seotud brändi poolt pakutava teenusega ning selle olemusega. Äärmused on alati riskantsed ja seetõttu on kõige kindlam valida kesktee pealetükkiva värvilisuse ja steriilse valge vahel, kus kasutatud on neutraalseid toone, mida ilmestavad efektsed detailid näiteks erksavärviline mööbel. Inimlikkust ja värskust toovad ruumi potitaimed või värsked lõikelilled.
2. Personal
Vastuvõtt ja ootesaal ei tohiks kunagi olla tühi, anonüümne ruum. Igal hetkel peab leiduma soe, sõbralik ja informeeritud inimene, kes iga saabujat isiklikult tervitab. Kindlasti ei tohiks see inimene olla mõtlematult valitud miinimumpalgaga töötaja. Mitmeti on see inimene teie ettevõtte tähtmängija - avalik nägu. Selles osas on tegemist olulise avalike suhetega seotud positsiooniga ja väärib vastavat kohtlemist.
3. Lugemiseks
Lisaks värsketele ajalehtedele võimalda kliendil lugeda teie ettevõtte tegevusega seotud ajakirjandust, mis näitab kursis olemist maailmas toimuvaga. Siinjuures on oluline märkida, et aegunud ja räsitud perioodika väljendab hoolimatust ning lugupidamatust kliendi suhtes.
Hetkel kuum
Ahnuse kättemaks on valus. Näiteks Everaus Kinnisvara koondas ehitajad. Siin vormub arendusvaldkonna tulevik, mis ei ole kõigile jõukohane.
VAIKNE LAHKUMINE. Vaata, milline on näiteks Portugali arenduse tüüpilise Eesti päritolu kliendi profiil.
Anton Nikitin: Iga välismaal ostetud üürikorter on Eestis ostmata jäänud korter.
4. Lameekraan ootesaalis
Seinale kinnitatud lameekraan on samuti vajalik, kuid ärge seadke seda näitama kohatult keerulist teavet. Selle asemel kasutage ekraani, et kuvada reaalajas informatsiooni oma ettevõtte, hiljutiste sündmuste, tegevusharu katva statistika ning muu mõjuva ja olulise kohta. Samuti võib seda platvormi kasutada, et anda külalistele ideid kuhu liikuda läbi oma nutitelefoni. Selliselt korraldate neile virtuaalse ringkäigu oma ettevõttes koos virtuaalse teejuhiga, kes oskab nende küsimustele vastata.
5. Wi-Fi
Traadita internet on vältimatu. Kui külalised peavad ootama, siis andke neile tegevust. On üsna kindel, et neil on kaasas sülearvuti või nutitelefon, seega laske neil oma vahendeid kasutada. Veel parem, kui saate Wi-Fi ühendamise tervitusekraani kasutada oma ettevõtte esiletõstmiseks.
6. Laadimiskohad ja elektripistikud
Ka suurimatel akudel on kurikuulsalt lühikesed kasutusajad. Tehke kindlaks, et mugavate istumiskohtade lähedal oleks piisavalt laadimiskohti. Sellised läbimõeldud nüansid jätavad hea mulje.
Allikad:
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.